Jah klopt [img]graemlins/thumbs_up.gif[/img] ik ben ook vaak op dvd.nl te vinden. Vooral op het topic dat veel aandacht besteed aan merchandise. Dit omdat ik alles van Spawn verzamel. [img]tongue.gif[/img]
Groeten,
Roy
Ik dacht al, wat komt die site me bekend voor [img]smile.gif[/img] Even gechecked op dvd.nl en jawel, in de merchendise thread kwam ik je naam tegen. (zit daar zelf onder de naam Timothy)
Jah klopt [img]graemlins/thumbs_up.gif[/img] ik ben ook vaak op dvd.nl te vinden. Vooral op het topic dat veel aandacht besteed aan merchandise. Dit omdat ik alles van Spawn verzamel. [img]tongue.gif[/img]
Groeten,
Roy
<font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Welkom! Wanneer je wat meer over jezelf kwijt wil, check de Wie is Wie topic.Originally posted by RoyK.:
Ik ben hier nieuw vanaf vandaag
Leuke site overigens! Bezwaar als ik data + scans (thumbs) overneem voor mijn website?
<font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Als je mij zegt wat je wilt gebruiken wil ik het wel even bekijken. Maar het liefste niet ik heb er namelijk veel tijd inzitten.Gently: Bezwaar als ik data + scans (thumbs) overneem voor mijn website?
Groeten,
Roy
thumbs van Spawncovers + welke amerikaanse delen ze bevatten. Dat is ook het 'enige' waar ik voor mijn site in geinteresseerd ben.
Heb nu ook eens wat meer gebouwd aan mijn site.
Komen nog javascripts in er moet nog een hele zooi inhoud gemaakt worden en tussenpagina's gemaakt worden etc etc, maar de lay-out is er nu
check em hier
ik zoek nog naar een betere host maar dat komt nog wel
<font color="#cc6600" size="1">[ April 02, 2004 01:12 PM: Message edited by: I.c.e Motion ]</font>
Mijn verkoopsite is nu te vinden op http://members.chello.nl/~j.neef2/
Binnenkort ook te vinden als
www.windmill-comics.com
<font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">DAMN wat een coole logo's!!Originally posted by RoyK.:
Hallo allemaal [img]graemlins/thumbs_up.gif[/img]
World of Spawn [img]wink.gif[/img]
Groeten,
Roy
Cool he [img]biggrin.gif[/img]
Ik heb mijn site een nieuwe layout gegeven. Als er mensen zijn die er belangstelling voor hebben om een plekje op mijn site onder het kopje verzamelaars te krijgen zeg het mijn dan even.
World of Spawn
Goed weekend en groeten,
Roy
Die SHESPAWN reborn ziet er zoooo goed uit!!
IK WIL EEN comicMINIserie DAARVAN!!!
PS stop mijn site maar in je nieuwe verzameling-afdeling [img]smile.gif[/img]
Bookmarks